[vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1505293826236{padding-top: 200px !important;padding-bottom: 100px !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][vc_custom_heading text=”Inbreng van de ouders” css=”.vc_custom_1505293834875{padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;background-color: #ffffff !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Wat kan u doen om zwemmen, te stimuleren?

Voor de start van de zwemlessen:

  • Communiceren met het kind dat zwemmen leuk is, eens naar de website surfen om het zwembad (foto’s) te bekijken
  • samen positief naar de zwemles uitkijken
  • geen zware maaltijd geven voor de les
  • geen druk leggen op u kind

Tijdens de reeks zwemlessen:

  • als je als gezin gaat zwemmen buiten de lessen, vooral plezier maken en spelen in het water!
  • geen onrealistische verwachtingen stellen naar het kind toe
  • oefeningen doen thuis, (in bad) meegegeven door de lesgever (ademhaling, blazen,…) zonder forceren

Na het zwemmen en einde van de reeks lessen

  • onderhouden van de zwemslag in club of zelf regelmatig gaan zwemmen iedere week of om de 2 weken
  • misschien aansluiten bij een zwemclub
  • plezier houden in het zwemmen
  • Extra reeks voor rugslag/borstcrawl en extra vaardigheden als ik merk dat de honger en plezier er nog is in overleg met ouders

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ el_class=”backknop”][vc_column_text]Terug naar het overzicht[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]