Varia

Varia

  • Als een kind naar het toilet moet, toelaten
  • Ouders kunnen wachten in een aparte ruimte, met toch een discreet zicht op het zwembad
  • Beloning na de les in de vorm van snoepje (achterliggende gedachte: snelle suikers voor de geleverde inspanningen)
  • Onzekere kinderen: heel vaak zien deze kinderen het nut in van de lessen en zullen ze meer focus hebben op hoe ze de slag moeten doen
  • Zelfzekere: deze kinderen doen soms maar wat en zijn niet aandachtig omdat ze het nut van de lessen niet van zien ,geen schrik om onder te gaan of ik kom al vooruit hoor meester
  • Verwacht niet van u kind dat het onmiddellijk 25m gaat zwemmen als het slag kent. Bouwt het rustig aan op. Las regelmatig rustpauzes in (kinderen zijn snel moe maar recupereren ook heel snel)
  • Ultieme les waar ik naar streef/ probeer uit te lokken: is de les die u kind zelf samenstelt door te kiezen uit de uitdagingen die ik hen door de lessenreeks aanbied. De les is een programmaatje waar ik doorloop en zij bepalen mee wat ze graag doen.
  • Les aan volwassenen
  • Les met vraag en antwoord!
    Doe je die oefening graag? welke oefening wil je nog eens doen? vond je dat dit baantje goed was gezwommen? op rug liggen ; hoeveel tellen had je vorige keer? Hoeveel tellen doen we er nu?